مــرا ✿دخـتر خانـــوم✿ مے نـامــند

かわいい のデコメ絵文字غرورے دارم

かわいい のデコメ絵文字كـ‌ه براے تنها نبودن ،‌ لـه نمـﮯ شود

かわいい のデコメ絵文字احساسـﮯ دارم

かわいい のデコメ絵文字كـ‌ه با منطق ِگدايان نمـﮯ سازد

かわいい のデコメ絵文字قلبــﮯ دارم

かわいい のデコメ絵文字كـ‌ه هنوز تیزے خنجر نامردے را نخوردهـ استـــ

かわいい のデコメ絵文字و زيـبايــﮯ هايـﮯ دارم

かわいい のデコメ絵文字كـ‌ه حراج چشم هاے بيگانـ‌ه نخواهد شد!


かわいい のデコメ絵文字اينگونه است مشق شب هاي دخترانه من...

 

 

 笑 のデコメ絵文字 ڪـــــωـے ڪـــــہ 笑 のデコメ絵文字
 
  キラキラ のデコメ絵文字ﻭﻗــتــــے تـــــعــجــب ᓄـــیڪـــنــــــہ ᓄـــیـــگـــــہ פּاااااا キラキラ のデコメ絵文字
 
 
笑顔 のデコメ絵文字 ﻭﻗــتـــے ᓘـــــפּـشــפـــالــــہ ᓄـــــیــگـــــہ بـᓄــــیـــــرے الــــهـــی!! 笑顔 のデコメ絵文字
 
 
 ハート トス のデコメ絵文字  פּـقـــتــــے ᓄــــیــتـــرωــــــہ جـیــــغ بـــنـــ؋ــــش ᓄـــیــــڪـــشـــہ ハート トス のデコメ絵文字 
 
 
顔文字 笑う のデコメ絵文字 פּـقـــتــــے بــــــבش ᓄـــــیـــاـב ᓄـــیـــگـــــہ ایـــــششش顔文字 笑う のデコメ絵文字
 
 パンダ のデコメ絵文字פּـقـــتــــے ᓘــــــפּـشـــش ᓄـــیــــــاـב ᓄــیــگـــہ وووییـــے 顔だよ。幸せ のデコメ絵文字
 
顔だよ。笑顔 のデコメ絵文字  تــــــᓄــــاـᓄ בنـــیــــاش لـــــاڪ פּ رژ لـــــبـــــہ 顔だよ。笑う のデコメ絵文字
 
 顔だよ。幸せ のデコメ絵文字    عــــاشـــق پـــــاـωــــتــــیـــل פּ لـــــواشــــڪـــــہ   顔だよ。笑顔 のデコメ絵文字
 
ハワイアン デコメ絵文字 "ـבـᓘــــــــتـــــــــرا ハワイアン デコメ絵文字

 

 

ãã¼ã ã®ï¾ï¾ï½ºï¾çµµæå­خیــره بـــِﮧ مَـــردُم …ãã¼ã ã®ï¾ï¾ï½ºï¾çµµæå­

نِشـــــَســتـﮧاَم …

تنهـــ ـــاے تنهـــــــا

نَـﮧ کَسےحالَم رآ مے پُرسَــــد

نَــﮧ کَسے هَوآ یَـــ ـم رآ دآرد …

عـیبنَدآرد

ãã¼ã ã®ï¾ï¾ï½ºï¾çµµæå­سآلـ ــهآسـت بــِـﮧ ایــن زِنــدِگـے ـ عــآدت کـ ــرده اَم ..! ãã¼ã ã®ï¾ï¾ï½ºï¾çµµæå­

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 22 فروردين 1395برچسب:, ] [ 21:37 ] [ نرگس ]
[ ]